Szkolenie

KOMUNIKACJA
MINDSET
ORGANIZACJA

czyli skuteczna praca zespołowa

LAT DOŚWIADCZENIA

biurowych rewolucjonistek

%

skuteczności działania

średnia ocen szkoleń

Dziś, w czasie nieustającej zmiany wszystko zaczyna i kończy się od komunikatu. Werbalnego bądź niewerbalnego. Który jest ważniejszy?

Tak naprawdę w relacjach międzyludzkich, a zwłaszcza tych zespołowych, każdy jest istotny. Nawet w czasach online, gdy pracujemy zdalnie, odbieramy przeróżne komunikaty. I nie ma znaczenia, czy to jest sms, email, rozmowa na żywo czy portal społecznościowy. W każdej chwili i za pośrednictwem wszystkiego, wysyłamy komunikaty.

Według badania Antal: co 5 pracownik nie wie, co się dzieje w firmie i nie otrzymuje regularnych komunikatów.

Według badania OLX: 13% pracowników nie ma ma wsparcia w komunikacji

Według badania Zero BS Managment: 17% badanych wskazuje potrzebę komunikacji jako zaniedbaną

Dlaczego warto zamówić to szkolenie?

Potrzeba komunikacji, zwłaszcza w obliczu ciągłych zmian, jest kluczowym czynnikiem budującym firmowe zespoły. Niezależnie od struktur, w jakie zorganizowane jest biuro, to właśnie ona przekłada się na przepływ informacji, relacje i realizowane projekty, a co za tym idzie – rzutuje na stabilność oraz dalszy rozwój firmy.

Podczas szkolenia: KOMUNIKACJA, MINDSET, ORGANIZACJA poznaję i analizuję z zespołem problemy w komunikacji, zaczynając od ich najgłębszego podłoża. Następnie identyfikuję emocje towarzyszące relacjom, aby pomóc zrozumieć prawdziwe źródła problemów. Wszystko to pozwala mi zaproponować bardzo indywidualne rozwiązania, które sprawdzą się w rzeczywistych realiach firmy, dla której organizuję szkolenie.

Komunikacja działa w przypadku osób, które coś z tym robią.

John Powell

Praktyka trenerska nauczyła mnie, że wprowadzanie czystej teorii do relacji międzyludzkich przynosi małe efekty. Zamiast tego stawiam na perspektywę „big picture”, która pozwala przeanalizować sytuację firmy, zespołu i wyciągnąć trafne wnioski. Na tej podstawie tworzę autorskie rozwiązania, gotowe do wdrożenia, towarzysząc zespołowi w zmianie.

Widzę w firmach to, czego inni nie dostrzegają. Instynktownie zwracam uwagę na styl, motywację, sposób myślenia i zarządzania oraz budowane relacje. Sam zespół jest przecież indywidualnością i patrzenie na niego w ten sposób, umożliwia dopasowanie rozwiązań, które zaspokajają potrzeby zarówno tych, którzy wymagają specjalnych wskazówek, jak i tych, którzy pragną dojść do wszystkiego sami. Ta zdolność pozwala mi indywidualizować efektywne zespoły.

Przenoszę doświadczenia wyniesione z treningu administracyjnego i mentalnego, aby spojrzeć na komunikację zespołu z lotu ptaka i dostrzec wszelkie zależności, jakie wpływają na jego relacje i przekładają się na wielopoziomową współpracę. W ten sposób firma otrzymuje ode mnie nie tylko analizę bieżącej sytuacji, ale też konkretne rozwiązania interpersonalne, które zaczynamy razem wdrażać już podczas szkolenia!

Etapy mojego szkolenia

ETAP

Zbadanie potrzeb zespołu, jego wyzwań i problemów.

ETAP

Zrozumienie ich źródeł razem z grupą.

ETAP

Wyciągnięcie wniosków.

ETAP

Opracowanie rozwiązań dla konfliktów i problemów.

ETAP

Stworzenie kodeksu komunikacji.

ETAP

Lista kroków do podjęcia po szkoleniu.
BADANIE POTRZEB – ANALIZA ŹRÓDEŁ – WNIOSKI – KODEKS KOMUNIKACJI – CHECKLISTA DZIAŁAŃ

Niepowtarzalność jest w każdym człowieku, procesie, zadaniu, umiejętności. Z dużą wnikliwością przyglądam się różnicom między poszczególnymi ludźmi, zespołami, zadaniami i organizacją. Widzę to, czego inni nie dostrzegają. Instynktownie zwracam uwagę na styl, motywację, sposób myślenia, organizację, zarządzanie i budowanie relacji. Nawet zespół jest indywidualnością i patrzenie przez ten pryzmat, pozwala dopasować rozwiązania, które zaspokajają potrzeby zarówno tych, którzy wymagają specjalnych wskazówek, jak i tych, którzy pragną dojść do wszystkiego sami. Dzięki temu jestem wyczulona na mocne i słabe strony innych, potrafię wyciągnąć z nich maksimum. Ta zdolność pozwala mi zaopiekować się potrzebami grupy.

Korzyści z udziału w szkoleniu

Dogłębne poznanie

Przyglądam się komunikacji w zespole, uwzględniając perspektywę poszczególnych członków i różne grupy interesów. Omawiam z uczestnikami ich własne case study, aby poznać relacje i wskazać czynniki, które wpływają na problemy komunikacyjne. Poznaję wewnętrzne motywacje pracowników, ich wyzwania oraz wszystkie działania, jakie podejmowano do tej pory, a które okazały się nieskuteczne.

Dostrzeganie zależności

Analizuję wszystko, czego dowiem się o relacjach w zespole i jego wyzwaniach, aby następnie wyodrębnić sieć połączeń, kształtujących firmę i na różnych poziomach. Dostrzegam powtarzające się schematy oraz ich źródła, wykraczające często poza pojedynczego pracownika i głęboko zakorzenione w minionych doświadczeniach.

Autorskie rozwiązania

Proponuję konkretne sposoby na zażegnanie konfliktów, mające swoje źródło w potrzebach samego zespołu. Wskazuję sytuacje, które sygnalizują nieporozumienia i pokazuję, jak w porę na nie reagować. Wzmacniam pozytywny mindset, podnoszącym codzienną satysfakcję z pracy i wzmacniającym identyfikację pracowników z firmą. Wspieram, a jednocześnie zachęcam do działania.

Proces grupowy

Przechodzę z zespołem przez proces, który nie ma z góry założonej struktury, a zamiast tego reaguje na oddolnie sygnalizowane oczekiwania i problemy. Wspólnie tworzymy kodeks komunikacji, odpowiadający konkretnym realiom organizacji. Opracowujemy nowe zasady komunikacji i wzmacniamy relacje w grupie, której przyświeca teraz wspólny cel. Zespół otrzymuje ode mnie plan działania, towarzyszący im w dalszej drodze.

PLAN SZKOLENIA

Zawsze buduję go indywidualnie, pod dany zespół: jego potrzeby, wyzwania i oczekiwania.

Standardowe szablony nie działają.

Dlatego, że proces grupowy rządzi się swoimi prawami.

Każda grupa, każdy zespół jest inny.

I ja tę wyjątkowość chcę poznać, pobudzić i zreorganizować, jeśli potrzeba.

 

Dlaczego wiem, że to szkolenie pomoże twojemu zespołowi?

Nazywam się Urszula Rowińska i jestem trenerem administracji i trenerem mentalnym.

 

Doskonale rozumiem, na czym polega praca zespołowa. Rozproszona i ta stacjonarna.
Jako pracownik korporacyjny współpracowałam i zarządzałam różnymi zespołami.
Jako prowadząca biznes, kieruję własnym zespołem.
Jako trener prowadzę zespoły swoich klientów.

Rozumiem światy, które w biznesie i w zespole trzeba połączyć. Patrzę więc na rolę zespołu i ich wyzwania z różnych perspektyw.
Dzięki temu pracujemy nad zmianami jeszcze lepiej.
Pracujemy na doświadczeniu, nie teorii.

Dominika Rapacz

Jestem bardzo zadowolona z udziału w szkoleniu „Zorganizowana i pewna siebie.”

Największą dla mnie wartością było przeanalizowanie naszych case study oraz zwrócenie uwagi na pracę mentalną, którą każda z nas powinna wykonać.

Pozdrawiam serdecznie 🙂

Agata Ramus

Każdy Office Manager który świadomie kieruje swoją karierą powinien pojawić się na szkoleniu Office Manager Przyszłości, które prowadzi Ula. Szukasz 6h prezentacji, po której głowa puchnie od informacji, a z torebki wypadają wizytówki sprzedawców tych wyjątkowych rozwiązań które od jutra zmienią Twoją pracę?
To na szkoleniu u Uli Rowińskiej na pewno dostaniesz znacznie więcej!

Polecam każdemu, kto chce zaplanować swoją karierę, kto otworzy się na komentarz praktyka z kilkunastoletnim doświadczeniem. Nietypowe podejście, bardzo kameralna grupa, świetnie dobrane miejsce szkolenia, modyfikacja omawianych tematów zgodnie z obecnymi kompetencjami uczestników – wszystko to sprawia, że żałuje się zmarnowanego czasu, pieniędzy i energii na dotychczasowe szkolenia.

Pozdrawiam wszystkich Office Managerów – jeśli wydaje się Wam że już wszystko wiecie, zapraszam na spotkanie z Ulą!

 

 

Klaudia Szweda

Na wstępie dziękuję, że miałam okazję ponownie na wspólne działanie😊
Przez 5 dni intensywnie omawiałyśmy ciekawe, wymagające casestudy.
Największą wartość jaką wynoszę ze szkolenia z Ulą i pozostałymi dziewczynami to nasze burze mózgów, to wspólna praca nad  konkretnymi problemami i MNÓSTWO POZYTYWNEJ ENERGII!
 
Ula Twoja analiza i plan działania na te 5 dni pracy zrobiła na mnie wrażenie, uzupełniłam krótka ankietę, a później jeszcze przed naszym szkoleniem otrzymałam merytoryczną, profesjonalną instrukcję działania, byłam zdziwiona jak na podstawienie kilku, kilkunastu zdań można tak trafnie opisać, zdiagnozować moją sytuację.
Dziękuję! Dziewczyny polecam i zachęcam do pracy razem z Ulą.

 

 

 

 

 

 

Kamila Kłosowska

Kurs bardzo przyjemny, wszystkie wiadomości jasne i przejrzyste. Mimo, że jestem z zawodu technikiem ekonomistą i część wiadomości była mi znana to wiele sobie przypomniałam, jak i również wiele się nauczyłam. Dzięki kursowi czuje się pewniejsza idąc na rozmowę kwalifikacyjną.

Z przyjemnością wezmę udział w kolejnych kursach.

Mega wiedza przekazana w profesjonalny sposób.

TERMINY SZKOLENIA:

 

Ustalamy indywidualnie

Ważne:

Wystarczy, że wypełnisz formularz kontaktowy, a ja do osobiście do Ciebie oddzwonię.

Po wstępnej rozmowie otrzymasz pełną wycenę kosztów i propozycję współpracy. 

Cenę szkolenia i współpracy ustalam indywidualnie. 

Warunkiem odbycia się szkolenia jest podpisanie umowy i wpłata zaliczki.

Na życzenie uczestnicy mogą otrzymać certyfikaty.

Po szkoleniu firma otrzymuje dalsze rekomendacje do wdrożenia. 

 

Zostaw dane do kontaktu, skontaktuję się z Tobą!

Obowiązek informacyjny

Aby skontaktować się ze mną za pośrednictwem powyższego formularza – proszę o podanie
danych powyżej wskazanych. Podanie danych jest dobrowolne, jeśli jednak Państwo tego nie zrobią,
wysłanie wiadomości przy pomocy formularza nie będzie możliwe.

Podane przez Państwa dane mogą stanowić Państwa dane osobowe. W takim wypadku administratorem
Państwa danych osobowych, w tym zebranych w trakcie naszej komunikacji, jest UrsaGO Sp. z o.o.,
ul. Świeradowska 47, 02-662 Warszawa, tel: +48 662-273-260.

Dane przetwarzam w celu komunikacji z Państwem i udzielenia odpowiedzi na Państwa wiadomość –
podstawą ich przetwarzania jest uzasadniony interes, jako administratora danych
(art. 6 ust. 1lit. f RODO). W zależności od treści Państwa wiadomości, podstawą przetwarzania Państwa
danych może być również uzasadniony interes administratora danych lub strony trzeciej
w postaci marketingu własnego, któremu możecie się Państwo sprzeciwić, lub podjęcie działań
na Państwa żądanie, przed zawarciem ew. umowy (art. 6 ust. 1 lit.b).

Państwa dane będę również przetwarzać w celu związanym z potencjalną możliwością
zaistnienia sporów pomiędzy Państwem. a administratorem (podstawą prawną przetwarzania
jest w takim wypadku uzasadniony interes administratora – art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Państwa dane co do zasady będę przetwarzać do czasu zakończenia komunikacji z Państwem,
a w przypadku działań marketingowych – do czasu wniesienia przez Państwa sprzeciwu, chyba
że przepisy prawa będą nas zobowiązywać do dłuższego przetwarzania tych danych lub będziemy
je przechowywać dłużej na wypadek potencjalnych roszczeń, przez okres ich przedawnienia
określony przepisami prawa, w szczególności kodeksu cywilnego.

Przysługujące prawa:
− wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
− przenoszenia swoich danych osobowych, np. do innego administratora (chyba, że
podstawą ich przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora),
− dostępu do swoich danych osobowych, w tym żądania wydania ich kopii,
− wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, jeśli podstawą przetwarzania jest
uzasadniony interes,
− żądania sprostowania, ograniczenia przetwarzania lub usunięcia swoich danych.