Szkolenie
KOMUNIKACJA
MINDSET
ORGANIZACJA
czyli skuteczna praca zespołowa
LAT DOŚWIADCZENIA
biurowych rewolucjonistek
%
skuteczności działania
średnia ocen szkoleń
Dziś, w czasie nieustającej zmiany wszystko zaczyna i kończy się od komunikatu. Werbalnego bądź niewerbalnego. Który jest ważniejszy?
Tak naprawdę w relacjach międzyludzkich, a zwłaszcza tych zespołowych, każdy jest istotny. Nawet w czasach online, gdy pracujemy zdalnie, odbieramy przeróżne komunikaty. I nie ma znaczenia, czy to jest sms, email, rozmowa na żywo czy portal społecznościowy. W każdej chwili i za pośrednictwem wszystkiego, wysyłamy komunikaty.Według badania Antal: co 5 pracownik nie wie, co się dzieje w firmie i nie otrzymuje regularnych komunikatów.
Według badania OLX: 13% pracowników nie ma ma wsparcia w komunikacji
Według badania Zero BS Managment: 17% badanych wskazuje potrzebę komunikacji jako zaniedbaną
Dlaczego warto zamówić to szkolenie?
Potrzeba komunikacji, zwłaszcza w obliczu ciągłych zmian, jest kluczowym czynnikiem budującym firmowe zespoły. Niezależnie od struktur, w jakie zorganizowane jest biuro, to właśnie ona przekłada się na przepływ informacji, relacje i realizowane projekty, a co za tym idzie – rzutuje na stabilność oraz dalszy rozwój firmy.
Podczas szkolenia: KOMUNIKACJA, MINDSET, ORGANIZACJA poznaję i analizuję z zespołem problemy w komunikacji, zaczynając od ich najgłębszego podłoża. Następnie identyfikuję emocje towarzyszące relacjom, aby pomóc zrozumieć prawdziwe źródła problemów. Wszystko to pozwala mi zaproponować bardzo indywidualne rozwiązania, które sprawdzą się w rzeczywistych realiach firmy, dla której organizuję szkolenie.
Komunikacja działa w przypadku osób, które coś z tym robią.
John Powell
Praktyka trenerska nauczyła mnie, że wprowadzanie czystej teorii do relacji międzyludzkich przynosi małe efekty. Zamiast tego stawiam na perspektywę „big picture”, która pozwala przeanalizować sytuację firmy, zespołu i wyciągnąć trafne wnioski. Na tej podstawie tworzę autorskie rozwiązania, gotowe do wdrożenia, towarzysząc zespołowi w zmianie.
Widzę w firmach to, czego inni nie dostrzegają. Instynktownie zwracam uwagę na styl, motywację, sposób myślenia i zarządzania oraz budowane relacje. Sam zespół jest przecież indywidualnością i patrzenie na niego w ten sposób, umożliwia dopasowanie rozwiązań, które zaspokajają potrzeby zarówno tych, którzy wymagają specjalnych wskazówek, jak i tych, którzy pragną dojść do wszystkiego sami. Ta zdolność pozwala mi indywidualizować efektywne zespoły.
Etapy mojego szkolenia
ETAP
ETAP
ETAP
ETAP
ETAP
ETAP
Niepowtarzalność jest w każdym człowieku, procesie, zadaniu, umiejętności. Z dużą wnikliwością przyglądam się różnicom między poszczególnymi ludźmi, zespołami, zadaniami i organizacją. Widzę to, czego inni nie dostrzegają. Instynktownie zwracam uwagę na styl, motywację, sposób myślenia, organizację, zarządzanie i budowanie relacji. Nawet zespół jest indywidualnością i patrzenie przez ten pryzmat, pozwala dopasować rozwiązania, które zaspokajają potrzeby zarówno tych, którzy wymagają specjalnych wskazówek, jak i tych, którzy pragną dojść do wszystkiego sami. Dzięki temu jestem wyczulona na mocne i słabe strony innych, potrafię wyciągnąć z nich maksimum. Ta zdolność pozwala mi zaopiekować się potrzebami grupy.
Korzyści z udziału w szkoleniu

Dogłębne poznanie
Przyglądam się komunikacji w zespole, uwzględniając perspektywę poszczególnych członków i różne grupy interesów. Omawiam z uczestnikami ich własne case study, aby poznać relacje i wskazać czynniki, które wpływają na problemy komunikacyjne. Poznaję wewnętrzne motywacje pracowników, ich wyzwania oraz wszystkie działania, jakie podejmowano do tej pory, a które okazały się nieskuteczne.

Dostrzeganie zależności

Autorskie rozwiązania

Proces grupowy
PLAN SZKOLENIA
Zawsze buduję go indywidualnie, pod dany zespół: jego potrzeby, wyzwania i oczekiwania.
Standardowe szablony nie działają.
Dlatego, że proces grupowy rządzi się swoimi prawami.
Każda grupa, każdy zespół jest inny.
I ja tę wyjątkowość chcę poznać, pobudzić i zreorganizować, jeśli potrzeba.
Dlaczego wiem, że to szkolenie pomoże twojemu zespołowi?
Nazywam się Urszula Rowińska i jestem trenerem administracji i trenerem mentalnym.
Doskonale rozumiem, na czym polega praca zespołowa. Rozproszona i ta stacjonarna.
Jako pracownik korporacyjny współpracowałam i zarządzałam różnymi zespołami.
Jako prowadząca biznes, kieruję własnym zespołem.
Jako trener prowadzę zespoły swoich klientów.
Rozumiem światy, które w biznesie i w zespole trzeba połączyć. Patrzę więc na rolę zespołu i ich wyzwania z różnych perspektyw.
Dzięki temu pracujemy nad zmianami jeszcze lepiej.
Pracujemy na doświadczeniu, nie teorii.

TERMINY SZKOLENIA:
Ustalamy indywidualnie
Ważne:
Wystarczy, że wypełnisz formularz kontaktowy, a ja do osobiście do Ciebie oddzwonię.
Po wstępnej rozmowie otrzymasz pełną wycenę kosztów i propozycję współpracy.
Cenę szkolenia i współpracy ustalam indywidualnie.
Warunkiem odbycia się szkolenia jest podpisanie umowy i wpłata zaliczki.
Na życzenie uczestnicy mogą otrzymać certyfikaty.
Po szkoleniu firma otrzymuje dalsze rekomendacje do wdrożenia.
Zostaw dane do kontaktu, skontaktuję się z Tobą!
Obowiązek informacyjny
Aby skontaktować się ze mną za pośrednictwem powyższego formularza – proszę o podanie
danych powyżej wskazanych. Podanie danych jest dobrowolne, jeśli jednak Państwo tego nie zrobią,
wysłanie wiadomości przy pomocy formularza nie będzie możliwe.
Podane przez Państwa dane mogą stanowić Państwa dane osobowe. W takim wypadku administratorem
Państwa danych osobowych, w tym zebranych w trakcie naszej komunikacji, jest UrsaGO Sp. z o.o.,
ul. Świeradowska 47, 02-662 Warszawa, tel: +48 662-273-260.
Dane przetwarzam w celu komunikacji z Państwem i udzielenia odpowiedzi na Państwa wiadomość –
podstawą ich przetwarzania jest uzasadniony interes, jako administratora danych
(art. 6 ust. 1lit. f RODO). W zależności od treści Państwa wiadomości, podstawą przetwarzania Państwa
danych może być również uzasadniony interes administratora danych lub strony trzeciej
w postaci marketingu własnego, któremu możecie się Państwo sprzeciwić, lub podjęcie działań
na Państwa żądanie, przed zawarciem ew. umowy (art. 6 ust. 1 lit.b).
Państwa dane będę również przetwarzać w celu związanym z potencjalną możliwością
zaistnienia sporów pomiędzy Państwem. a administratorem (podstawą prawną przetwarzania
jest w takim wypadku uzasadniony interes administratora – art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Państwa dane co do zasady będę przetwarzać do czasu zakończenia komunikacji z Państwem,
a w przypadku działań marketingowych – do czasu wniesienia przez Państwa sprzeciwu, chyba
że przepisy prawa będą nas zobowiązywać do dłuższego przetwarzania tych danych lub będziemy
je przechowywać dłużej na wypadek potencjalnych roszczeń, przez okres ich przedawnienia
określony przepisami prawa, w szczególności kodeksu cywilnego.
Przysługujące prawa:
− wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
− przenoszenia swoich danych osobowych, np. do innego administratora (chyba, że
podstawą ich przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes administratora),
− dostępu do swoich danych osobowych, w tym żądania wydania ich kopii,
− wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, jeśli podstawą przetwarzania jest
uzasadniony interes,
− żądania sprostowania, ograniczenia przetwarzania lub usunięcia swoich danych.
