Szkolenia
Skorzystaj z mojej oferty szkoleniowej skierowanej do zespołów i pracowników firm. Wszystkie szkolenia dostosowuję do potrzeb i wymagań danego zespołu, są szyte na miarę w taki sposób, aby stanowiły odpowiedź na wszelkie problemy i wyzwania.
Szkolenia
Skorzystaj z mojej oferty szkoleniowej skierowanej do zespołów i pracowników firm. Wszystkie szkolenia dostosowuję do potrzeb i wymagań danego zespołu, są szyte na miarę w taki sposób, aby stanowiły odpowiedź na wszelkie problemy i wyzwania.
Nazywam się Ula Rowińska i jestem pierwszym Trenerem Administracji w Polsce. Od ponad 15 lat z powodzeniem doskonalę procesy administracji oraz szkolę pracowników administracji i managerów. Moje szkolenia są dostosowane do wymagań klienta i mają na celu podniesienie efektywności pracy, rozwiązanie problemów w komunikacji, a także wsparcie rozwoju zawodowego pracowników organizacji.
Nazywam się Ula Rowińska i jestem pierwszym Trenerem Administracji w Polsce. Od ponad 15 lat z powodzeniem doskonalę procesy administracji oraz szkolę pracowników administracji i managerów. Moje szkolenia są dostosowane do wymagań klienta i mają na celu podniesienie efektywności pracy, rozwiązanie problemów w komunikacji, a także wsparcie rozwoju zawodowego pracowników organizacji.
Szkolenia, które oferuję, są szyte na miarę potrzeb Twojej firmy i dostosowane do wymagań. Dzięki temu, po wstępnym przedyskutowaniu oczekiwań i problemów w Twojej organizacji, dostosowuję dane szkolenie pod kątem merytorycznym tak, aby jego efekty były jak najlepsze. Wiem z doświadczenia, że najlepsze jest szkolenie oparte na pracy warsztatowej. Podczas niej uczestnicy mogą bazować na wymianie doświadczeń, relacji, analiz. Praca nad case study uczestników szkoleń daje im większą wartość niż tysiące przedstawianych teorii. Właśnie z tego powodu unikam teorii jak ognia. Dla mnie liczą się rozwiązania dopasowane do potrzeb i pracy uczestników, które każdy uczestnik będzie mógł wdrożyć.
Szkolenia zamknięte, na życzenie Klienta, mogą odbywać się w formie stacjonarnej (w firmie klienta lub wynajętej na tę potrzebę sali) lub w formie on-line.
Pracuję w całej Polsce – dojeżdżam na szkolenia
Szkolenia dopasowuję do potrzeb firmy
Ceny ustalam indywidualnie, po konsultacji
Zapraszam do niezobowiązującego kontaktu
Propozycje szkoleń zamkniętych
Komunikacja, mindset, organizacja
Potrzeba komunikacji, zwłaszcza w obliczu ciągłych zmian, jest kluczowym czynnikiem budującym firmowe zespoły. Niezależnie od struktur, w jakie zorganizowane jest biuro, to właśnie ona przekłada się na przepływ informacji, relacje i realizowane projekty, a co za tym idzie – rzutuje na stabilność oraz dalszy rozwój firmy. Podczas szkolenia: komunikacja, mindset, organizacja poznaję i analizuję z zespołem problemy w komunikacji, zaczynając od ich najgłębszego podłoża.
Zarządzanie czasem Managera
Umiejętność zarządzania czasem to podstawa w pracy Managera. Ta kluczowa kompetencja pomaga między innymi w określaniu priorytetów, skutecznym delegowaniu zadań oraz zarządzaniu zespołem. Krótko mówiąc, wspiera realizację określonych celów, zamierzeń korzystając z dostępnych narzędzi i zasobów.
Szkolenie pozwala spojrzeć na swoją pracę z innej perspektywy, wskazuje narzędzia i sposoby zarządzania czasem dostosowane do indywidualnych potrzeb.
Zarządzanie biurem i firmą
Kluczem dobrego zarządzania jest strategia. Tworzenie jej wymaga skupienia, motywacji i konsekwencji. By wszystko funkcjonowało, jak dobrze naoliwiona maszyna potrzebuje: ludzi, planu i kontroli. Szkolenie pomaga przejść przez wszystkie etapy i wymagania efektywnego zarządzania biurem i firmą.
Organizacja czasu pracy pracowników i managera
Coraz więcej zadań, coraz mniej czasu. Powstało już wiele publikacji o czasie pracy i jego organizacji. Nadal jednak wiele pracowników, wielu menadżerów nie radzi sobie z:
– planowaniem pracy,
– priorytetyzacją zadań,
– delegowaniem zadań,
– wykorzystaniem systemów,
– egzekwowaniem zleceń,
– koncentracją przy pracy,
– rozliczaniem samego siebie z efektów.
Szkolenie pomaga nad tym wszystkim zapanować.
Zarządzanie i archiwizacja dokumentacji firmowej
Firma bez dokumentów nie istnieje. Szkolenie pomaga zrozumieć:
- zasady prowadzenia korespondencji,
- tworzenie profesjonalnych pism,
- zasady ewidencji i archiwizacji dokumentów,
- jak zorganizować procedury obiegu dokumentacji firmowej,
- przygotować całe archiwum do wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów.
Optymalizacja procesów
Każde zadanie wykonywane w firmie jest procesem. Ma swój koniec i początek. Pytanie brzmi: jak bardzo jest efektywne, a jak utrudniające prace zespołu lub firmy? By dokonać jego zrewidowania, należy przejść przez każdy jego etap i dzięki prostym metodom usprawniać. Szkolenie pokazuje, jak optymalizować procesy i tworzyć skutecznie działające procedury dla biznesu i pracowników.
Biznesowy wizerunek firmy
Czym jest wizerunek firmy to dziś każdy wie. Lecz jak go tworzyć
z dbałością o detale, jak wzbudzić w ludziach chęć do jego tworzenia
i jak korzystać z niego przy zdobywaniu klientów – o tym właśnie uczy to szkolenie. W biurowym savoir vivre wyróżniamy 40 elementów, lecz w biznesowym jest ich znacznie więcej.
Obsługa klienta
Jakie są rodzaje klientów? Jak rozpoznawać potrzeby klienta i dopasowywać do niego komunikat? Jak prowadzić efektywne rozmowy i korespondencję z klientem? Jak być profesjonalnym, gdy w firmie pojawia się trudny klient? To wyzwania dzisiejszego świata i każda firma stawiająca na doświadczenia klienta, szkoliła z ich obsługi swoich pracowników.
Międzypokoleniowy Trening Mentalny
Na rynku pracy wtórują millenialsi, lecz w korporacjach zderzają i ścierają się różne pokolenia. Jak budować środowisko, które będzie przyjazne im obu? Jak łączyć pokolenia wspólnymi wartościami, zasadami i wspólną ideą budowanego biznesu? Trening mentalny świetnie wspiera i łączy wszystkie pokolenia.
Jestem współtwórcą projektu: Mental Minds
Asertywność, pewność siebie i autoprezentacja
W dobie rosnącego wpływu mediów społecznościowych i uwielbienia dla idealnych ciał, produktów i osób, pracownikom brakuje umiejętności miękkich. A sukces pracownika w dobrym prezentowaniu firmy na zewnątrz zaczyna się od jego poczucia pewności siebie, autoprezentacji i umiejętności dbania o siebie. Szkolenie pokazuje, jak rozwijać własne umiejętności z dbałością o siebie, a jednocześnie z dbałością o interesy firmy.
Organizacja, optymalizacja pracy i pewność siebie w biurze
Szkolenie otwarte – teraz także on-line
Szkolenie, na którym pracujemy nad:
- organizacją codziennej pracy,
- optymalizacją zadań i procesów biurowych,
- komunikacją opartą o pewność siebie i asertywność.
Office Manager Przyszłości
Szkolenie otwarte – teraz także on-line
Najnowsze badania mówią dobitnie: kompetencje techniczne ustępują pierwszeństwa kompetencjom miękkim. Biura czekają zmiany, nowe technologie i wyzwania w obrębie budowania relacji i zespołów. Dlatego stworzyłam nowe szkolenie, które w oparciu o najnowsze badania i narzędzia pracy, dotyka TOP umiejętności, które każdy Office Manager Przyszłości musi mieć.
Wybierz, urządź i zorganizuj Nowe Biuro!
Szkolenie otwarte
Nowe biuro dla firmy jest zawsze sporym wyzwaniem logistycznym, aranżacyjnym i organizacyjnym. Na przestrzeni lat poznaliśmy wyzwania i problemy, jakie przy tak dużym projekcie mogą się pojawić. Łącząc siły, postanowiliśmy pomóc firmom i pracownikom administracji sprostać wyzwaniu pt. NOWE BIURO! Opracowaliśmy szkolenie, które pomoże Ci przejść przez ten wymagający proces.
Partnerzy: Centrum Ikea dla Firm, Biuro na Miarę
Szkolenia dla firm i pracowników administracji –
skontaktuj się ze mną i wybierz interesujący Cię temat.
Szkolenia dla firm i pracowników administracji –
skontaktuj się ze mną i wybierz interesujący Cię temat.
Administracja szyta na miarę!
Najnowszy artykuł
Jak motywator finansowy przegrał z wartościami i wizją firmy? Case study
Jeszcze przed wybuchem pandemii w wielu środowiskach biznesowych uważano, że motywator finansowy jest najlepszą z możliwych opcji. Obserwując środowiska IT, które od lat podnosiły poprzeczkę rynku wynagrodzeń, można się pokusić o stwierdzenie, że faktycznie tak było....