O MNIE

Jestem mistrzynią administracji. Czas na biurową rewolucję!

ursago- efektywna-administracja
Urszula Rowińska

Nazywam się Urszula Rowińska.

ursago- efektywna-administracja

Jeśli jesteś na mojej stronie, na pewno nie znalazłeś się tu przypadkowo.

Potrzebujesz rady lub pomocy w zakresie zarządzania administracją biurową?

Chcesz znaleźć wykwalifikowaną sekretarkę asystentkę?

„Tak!”, trafiłeś idealnie.

 

Nazywam się Urszula Rowińska i od 10 lat zajmuje się administracją, witaj w  moim świecie – biurowego porządku.  Kiedy dekadę temu zaczynałam pracę jako asystentka, nie sądziłam, że organizacja pracy stanie się nie tylko moim konikiem zawodowym, ale także hobby.

 

Po przejściu przez różne etapy kariery zawodowej (od asystentki do managera biura), postanowiłam założyć własną firmę. W swojej pracy staram się uświadamiać, że firmowe procedury powinny być przygotowane dla pracowników, aby mogły z nimi ewaluować. Dzięki temu administracja biurowa jest efektywna, a sekretariat staje się sercem firmy i kluczem do jej sukcesu. Zajmuje się również rekrutacją pracowników administracyjnych, bo wiem, że odpowiednio dobrany oraz przeszkolony pracownik stanowi wartość dla firmy. W trakcie prac audytowych zwracam szczególną uwagę na odkrycie oraz rozwijanie potencjału pracowników biurowych, aby zwiększyć ich efektywność oraz motywację do pracy.

W codziennej pracy kieruję się doświadczeniem, wiedzą oraz intuicją. Teorie zostawiam innym. Ja badam realne problemy, analizuję je oraz proponuję konkretne rozwiązania, aby zmieniać sekretariaty.  Jeśli potrzebujesz, aby Twój sekretariat zaczął działać sprawnie i efektywnie, napisz do mnie, razem znajdziemy rozwiązanie.

 

 

Urszula Rowińska, absolwentka Zarządzania Zasobami Ludzkimi Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie oraz Handlu Zagranicznego na Krakowskiej Akademii im. A.F. Modrzewskiego, Audytor Wiodący; mama Zuzi, miłośniczka architektury przedwojennej, muzyki i psychologii.

 

Chcesz poznać moją ścieżkę zawodową? Zapraszam na mój profil LinkedIn.